Vardagslyx

Ska på bio om en sådär 1 ½ timme med min älskade raring Sofia. Skönt att få sitta still i lugn och ro, smaska godis som man får ha för sig själv och komma hem när barnen sover. Det kallar jag verkligen vardagslyx.
Vi ska se "Flickan som lekte med elden", precis som alla andra gör den här veckan verkar det som. Har stora förväntningar då den första filmen var så bra så man inte kunde slita sig. Men jag hoppas den inte ger mig ångest som ettan gjorde, de där våldtäktsscenerna var inte att leka med alltså..

Så vi ses ikväll, runt 21.00 kan jag tänka mig. Då måste ni ha uppdaterat mig om hur fasiken det går i Idol. Jag vill hitta svaret på era bloggar senare.
So long..


Bilden är lånad från www.aftonbladet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0