Vad händer i helgen?

Då vankas det kalas ikväll då. Tårtan står i ugnen, de e nystädat, maten har inhandlats och Eddie har badat. Det ska min stora prutt också göra när jag hämtar han på dagis om en timme. Sova, bada och äta är det tänkt. Sen får vi väl se om han har samma planer som jag.
Det ska bli så skönt ikväll när alla kommer hit. Jag ska bara njuta av ett glas rödvin och omfamna helgen. Imorgon ska vi på kräftskiva och det ska bli toppenroligt. Måste komma på någon gå-bort-present till värdparet. Jag har några idéer, men de kan jag inte nämna nu för värdinnan är en trogen bloggläsare. =)
Sen på söndag blir det nog en loppis och lite lek med andra barn. Vi får se vad helgen har att erbjuda.
Ha en underbar fredag mina vänner. Ta det lugnt och varva ner.
Kram!



Nybadad prutt

Kommentarer
Postat av: Emma G

Vilken liten sötnos!! Låter som ni har en fullspäckad helg! Hoppas det blir trevligt ikväll!



Kram Emma

2009-09-11 @ 12:42:35
Postat av: Emma igen

Förresten vilka söta tofflor!!

2009-09-11 @ 12:45:42
Postat av: Petra Bloggar

Gu så söt liten onge!! Nybadad bebis är det bästa som finns! Ha det superduperkul i morgon!



KRAMAR

2009-09-11 @ 19:47:31
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0