Söndagsplaner

Imorgon är det den årliga fotograferingen på dagis. Förra året vägrade Noah var med på bild och de tvingade honom sitta still, han ser riktigt förbannad ut. Jag ska vara med imorgon eftersom han egentligen inte ska vara på dagis, så jag hoppas det går bättre. De brukar alltid ta sin gruppbild utomhus, så vi hoppas på att det inte regnar. Lite roligare än en uppställd bild inomhus tycker jag.
Hur som helst så måste jag iväg och få tag i en lite roligare tröja eller liknande som han kan ha på sig. Tycker att han bara äger "dagiströjor" nu för tiden som e lite slitna och kanske inte av bästa kvalite. Sen behöver han verkligen en ny jacka, då vi fortfarande tränger på han en, nästan två stolekar för lite. Dumma föräldrar! =)
Så klädjakt och en tur till lekplatsen står på schemat idag.
Vad gör ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0