Sköna söndag

Såklart mådde Joel superdåligt när vi hämtade barnen, så vi fick hoppa över min loppis idag. Lite tråkigt, men så är det..
Istället åkte vi hem och jag målade lite grejer i garaget. Sen åt vi en så jäkla god köttfärssås som jag gjorde! Lite senare blev det en promenad i det nya bostadsområdet med väldigt fina hus och nu sover Noah gott i sängen och Eddie är på gång han med.
Det luktar nytvättat, undervåningen har fått sig en omgång med dammsugaren, vi ska äta varma mackor och om en timme börjar den nya serien på 4:an, som verkar skitbra. Så jag mår gott ändå, men jag sörjer ju lite att jag gått miste om en loppishelg.
Fick flyttat runt lite saker förut och fick till en helt ok hörna, eller vad tycker ni?( Det ska vara en liten vas med en vit ros i där också. Får ordna det imorgon.)



Kommentarer
Postat av: Sari

Gu så tjusigt! Härlig touch av gammal stil o romantik :)

2009-09-13 @ 20:29:35
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0