Runt bord in my kitchen

Egentligen skulle jag vilja riva ut hela köket och göra det till en dröm i vitt, MEN jag förstår ju att det inte är något alternativ. Så..jag har bestämt att jag vill kasta ut det stora bordet vi har och de bajsfula svarta skinnklädda stolarna. Hur kunde jag beställa något sån´t? Impuls..i know.
Jag har alltid velat ha ett runt matbord och det hoppas jag att jag kommer få nu. Ett runt vitt bord med olika sorters pinnstolar, målade i vitt ofcourse. Och med ett litet vitt avlastningsbord med burkar i vitt porslin. Och en tallrikshylla och lite annat smått och gott på väggen ovanför.
Har kikat på Blocket ett längre tag efter bord, men inget som fallit mig i smaken. Därför blir det nog det här från IKEA så småningom och så får man köpa till pinnstolar när man hittar. Vad tycks? Skulle det passa måntro?

Liatorp 2195:- från IKEALIATORP Pelarbord runt

Kommentarer
Postat av: Sari

Snyggt! Runda bord är lite coolt, känns liksom trevligt på ngt sätt. Och attans vad du har bloggat sen jag tittade in sist, full rulle ;)

Kram på dig! :)

2009-09-07 @ 20:24:59
URL: http://metrobloggen.se/sari
Postat av: Anonym

Ser inte bordet ut som det bord vi inhandlade på loppis?

2009-09-07 @ 20:58:54
Postat av: mia

men det e ju samma bord som jag har! Ha , bra då köper jag samma tv bänk! Den va jätte snygg:)

puss puss

2009-09-08 @ 10:33:33
Postat av: Emma

Ett sånt bord har jag hemma och det är jättebra. Rätt så lätt att fälla ut om man vill ha det större!

mvh/Emma

2009-09-09 @ 07:38:50
URL: http://lulockballon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0