Pigga upp mig lite

Sprang lite på stan innan jag skulle till skolan. Fick köpt en till lampa till vardagsrummet, prismor till ljuskronan, ett jättesött hjärta och fem små burkar att ha strössel i. Så när jag nu skulle dona ihop ljuskronan så blev det inte som jag tänkt mig. Burkarna till kryddhyllan var för stora, ska jag spara dem till annat eller byta tro?
Joel e ute och springer, hurtbulle, och jag sitter här med världens kaos på nedervåningen och en prutt som gråtit/skrikigt sig till sömns. Jag är helt jävla slut. Pigga upp mig, så lovar jag att ha energi imorgon så jag kan greja och sedan visa er och tipsa er.


Bilderna blev inte de bästa idag, men jag har ingen ork att pimpa till dem. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0