Onsdagen flöt förbi

Idag har jag haft en riktig härlig tjejträff på förmiddagen, med kaffe, bullar och sen lunch till på köpet. Vad jag önskar att vi kunde träffas oftare, dom är så goa mina tjejer. Blev så arg och upprörd över vissa saker som de berättade bara. Ibland vill man bara kunna stå vid deras sida och hjälpa till när livet är orättvist mot dom. Puss på er mina darlings, stå på er!

Sen under eftermiddagen har jag ÄNTLIGEN fixat till min gräsliga utväxt. Man känner sig genast som en ny människa. Nu kan jag ju gå ut utan att ha mössa på huvudet. Visserligen är det kallt nog att ha mössa i alla fall, men nu vill jag ju visa mitt snygga hår.

Nu ska jag strax lägga från mig datorn och plugga lite innan Idol, sen blir det ju säsongspremiären av Grey´s. Efter det blir det plugg igen tills ögonen slocknar. Börjar bli stressad inför provet, det är så mycket att få in.
Mera pepp till mig tack!!!
Kram


Kommentarer
Postat av: andrea

johanna du ar bast,

ingen protest!!!

heja heja heja....

(bra sa?)

alskar dig vannen min.

2009-09-30 @ 21:42:44
URL: http://lifeofandi.blogg.se/
Postat av: Maja

Bild på håret vill ja se :) kram!! ps ja tentapluggar också, tentaångest värre!! Hejja oss! ds

2009-10-01 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0