Och jag fick

Jag fick de finaste av presenter. Vilka vänner jag har! Blev bortskämd stort sett hela kvällen med presenter, blommor, vin och rom.
Tack än en gång!


En jääääääääättestor kopp med fat. Igår var den också fylld med ostbågar. Det var igår de...


Glaskupa från Pb Home.


Och ett helt underbart överkast! Jag som bloggat om de rätt nyligen. Blev helt tårögd när jag öppnade paketet.

Jag ska ta kort på presenterna jag fick av min älskade lillasyster också, så får ni se de imorgon.
Nu ska jag lägga mig i soffan och avsluta kvällen med cola och ostbågar. Flott värre.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack själv gumman, för en jätte trevlig fest!

Hoppas att du är nöjd med allt, det var verkligen lyckat!

Vad tyckte du om våran lilla bikt?hihi!!!

Vill gärna se filmen snart.....

puss puss

2009-09-20 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0