Njut av livet

Jag har haft ett litet psykbryt förut idag, men det var som om luften bara försvann i mig. Vi fick bilskatten den är månaden- igen! 1800:-. Jag betalade ju den förra månaden. Hur som helst så hade vi fått körförbud på bilen-igen. Jag blev helt crazy och kollade upp betalda räkningar från förra månaden. Å då visade det sig att jag visst glömt den här ändå.. Jävla pucko mig! Så det var bara hosta upp pengar fort som fan, jag behöver ju bilskrället imorgon.
Jag blev så trött att jag var tvungen att uttrycka mig.
Sen tog Sofia med mig hemifrån en stund, så vi kunde prata i fred och handla lite.


En passande fras som man borde ta till sig varenda dag.

Väääärldens sötaste lilla N. Jag är ju egentligen ute efter ett J men.. Detta kostade bara 10:- så det var ju inget större hål i plånboken direkt.

Kommentarer
Postat av: Tina

Usch fy faan va surt! Vi har också haft massa jävla skit räkningar denna månaden och dom är så jävla stora. Det var så bra när vi var barn och inte förstod allt de där som bara fixade sig utan problem. Men ni är man själv vuxen och får bita i det sura äpplet att betala alla jävla räkningar. Som aldrig tycks ta slut. Skönt att ha goda vänner som vid dessa tillfällen kan muntra upp! Sen har du ju en underbar familj också! Kraaaam

2009-09-16 @ 20:39:53
URL: http://stinsenprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0