Kreativa jag

Här är min hylla som jag ska ha strössel på. Jag måste hitta några fina väldgt små burkar som jag kan ha strösslet i. Någon som sett några? Den ska inte hänga där den hänger, jag tog första lediga skruv. =) Tack Emelie för förslaget om texten.
Sen stämplade jag en fin låttext på ett vitt papper och ramade in i en vanlig vit träram. *nöjd*
Ni ska få se resten av mina målade prylat imorgon när de torkat. Dessutom ska jag för första gången visa er ett av mina badrum. Det är inget speciellt alls, men jag måste säga att jag blev jävligt nöjd över de nyinköpta duschdraperiet. Tänk att jag kunde lura på Joel ett med rosor. Tsss..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå fint! inte konstigt att du inte har tid att ringa tillbaka ... Kramiz

2009-09-02 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0