Jag har hunnit handla =)

Vi har gjort tusen saker idag. Städat, slängt saker på tippen, hämtat ut ett efterlängtat H&M paket, hämtat Pelle Svanslös filmen till Noah, köpt badrumsmatta och duschdraperi (äntligen!), målat bordet en sista gång, ljusstakarna jag köpte på Loppis för några veckor sen, gjort färdigt kryddhyllan, tvättat och myst ner oss en och en med barnen som är trötta, sjuka, gråtiga och mamma&pappa-behövliga.
Så ja..vi har haft arslet fullt om någon undrar.
Bytte ut glasburkarna jag köpte för att ha strössel i, mot en vit liten burk (th på bilden) som jag nu förvarar kakao i.
Sedan köpte jag också med den här fina fruktskålen hem.



Vit burk, 109:-, Fruktskål 95:- båda från Gräddelin


Kommentarer
Postat av: sofia h

Det blir så grannt så hälften hade vart nog! Du är för pysslig gumman. Puss på dig

2009-09-03 @ 20:10:59
Postat av: Jeanette Torsson

Hej vännen!

Hur hinner du med allt....Jag hinner ju knappt gå på toa...Det är härligt att någon hinner göra något. Kram kram

2009-09-04 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0