Jag erkänner

Det är lika bra jag berättar. Anledningen till att jag inte skrivit så mycket på sistonde, och att jag inte skrev igår OCh att jag är så sen idag, är att jag mår dåligt.
Det händer för mycket omkring mig nu, och jag har kommit in i en period när allting händer mig och bara går fel.Så jag får svårt att andas och tänker negativa tankar hela tiden. Det är det som kallas panikångest.
Igår fick jag en allergiskreaktion på något som jag alltid klarat att äta förut, så vi fick åka till sjukhuset och där fick jag två sprutor och så fick jag inhalera. När jag skulle åka hem tyckte jag fortfarande att jag hade svårt att andas, att det bara växte i halsen på mig, trots att jag syresätte mig 100 hela tiden. Det var då det slog mig. Shit, jag kanske inte alls var allergisk..jag kanske bara har fått ångest, värre än vanligt.

Sitter här nu..Noah är hos Joels föräldrar och prutten leker på golvet. Jag har fortfarande svårt att andas/svälja och känner mig groggy hela jag. Jag ska nog stappla mig upp till min trygghetszon igen-sängen. Jag orkar inte ha det såhär längre. Nu är måttet rågat.
Så nu vet ni.Det kan hända vem som helst. Och jag säger bara det, att jag har fan ont i magen varje dag i ett helt år, än att må såhär i bara en vecka.
Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Ledsen över hur du mår. Aldrig roligt att hamna i ditt läge, men som du skriver, vi kan alla hamna där!



Vila och försök ha det gott så att du snart mår bättre!



Kram!

2009-09-06 @ 15:13:05
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Stina

Hjärtat! Tänker på dig och glöm inte att du har massa vänner att prata ut med när de kämpar!! Vi alla mår dåligt ibland och då är de viktigt att ha nära och kära som bryr sig....

2009-09-06 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0