Imorgon

Imorgon är det fredag och jag har röven full. Det ska städas, handlas, förberedas, underhålla barn, laga mat, baka tårta, fixa kalasmat, tvätta... hur länge ska jag hålla på?
Dessutom jobbar Joel från 08.00 till 19.00. Så jag eftersöker hjälp eller sällskap imorgon. Hoppas på min underbar S. Att vi kanske kan gå ut en stund med barnen, eller att hon kommer hit och håller mitt humör uppe medans jag tampas med allt..
Hoppas jag får ordentligt med sömn inatt för jag har legat och bara stirrat i taket de senaste nätterna som en toka.
Hmm..
Natti natti mina små spöken

Kommentarer
Postat av: Julias vita drömmar

Hej hopp,



Grattis i förskott :) Jag är barnsligt förtjust i att fylla år...fortfarande haha.



Det går fint att låna bilder, inga problem alls!



Sov gott!



Kram/Julia

2009-09-17 @ 21:59:01
Postat av: Emma G

Stressa inte ihjäl dig nu bara för festens skull! Det är viktigare att du mår bra!



Kram och god natt!

2009-09-17 @ 23:26:10
Postat av: Emma G

Hej!

om du vill kan vi komma förbi en stund med mat vid 17. Chilenska piroger (empanadas) med chilensk sås (pebre) till. Det är ju chiles nationaldag idag och jag brukar laga detta då. Det är alltid trevligare att äta dem med nån annan!

Men du får säga om du har tid och lust.

Försökte ringa men du är nog ute.



Kram Emma

2009-09-18 @ 12:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0