Helgplaner

Fredag.
Idag fyller min lilla mamma år. Grattis till henne! Jag trodde vi skulle åka dit och gratta henne lite, men hon skulle tydligen inte vara hemma. Så nu plötsligt finns det outnyttjad tid. What to do?
Mitt enda måste idag, förutom att mata barn och hämta på dagis, är att baka en stoooor saftig morotskaka tills imorgon. Jag tycker den är som allra bäst när den stått en dag och fått dra till sig. Leilas recept såklart.
Senare ikväll blir det tacos och en film. Bara mysa med familjen.

Imorgon blir det trolldagar för hela slanten. Sen har vi gäster på kvällen.

Söndagen består av loppis och träffa vänner. Så det låter som en trevlig helg. Jag får passa på nu, för om 4 veckor är det min tur att jobba helg. Usch, fy, twiii..nä nu ska jag inte tänka på det.
Vad har ni för planer?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0