Heder åt Patrick Swayze

Jag har varit kass på att blogga idag, men jag har haft röven full. Skola, tvätt, stryka, handlat mat.. så jag har valt bort att blogga för att inte stressa ännu mera. Aaaaa...bra beslut va?
Läste i Aftonbladet att Patrick Swayze har dött. Han förlorade i kampen mot cancer. Jag blir alldeles gråtfärdig. Min underbara tonårsförälskelse.
Nu måste jag genast se filmen. Den kommer rulla i dvdn alldels strax och jag kommer gråta. Inte bara för att det är en bra film, eller för att han gått bort, utan just också för att jag behöver ventilera ur systemet så jag kan fylla det med nya krafter.
Visst är filmen underbar och man får en härlig känsla i magen. Slutscenen.. å my goood!!
Hedra Patrick tjejer och sätt på den bästa filmen av alla; Dirty Dancing!!


You had the time of you´r life..

Bilden tagen från http://www.expressen.se

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag vet!! Så sorgligt!!

Jag såg DD 7 ggr på raken en dag o var såå kär!!

Vi skulle gifta oss hade jag planerat!!



Kram Jeanette

2009-09-15 @ 22:00:19
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0