Handla på

Jag fick tröstshoppa  på H&M. Köpte några tröjor till Joel, pyjamaser till Eddie, snygg tshirt till Noah och en alldeles underbar rosa kofta till mig. Längtar redan tills paketet kommer...
Egentligen ska jag ha shoppingförbud, så pengarna kunde läggas på annat som sägs vara nödvändigt, typ tapeter, spara till olika saker... Men hur kul är det? Tänk att en kofta kan ge en så mycket glädje...
Det är väl såhär det börjar och snart är man shopoholic värre. Men va fan.. pengarna gör ingen nytta på kontot ändå, imorgon kan vara sista dagen jag lever, klart som FAN jag ska handla!
Kram

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hahaha du vet att man ÄR shopaholic när man skapar sig ursäkter för att handla hihi! Men jag är likdan!



HIGH FIVE!



KRAM

2009-09-29 @ 18:57:42
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0