Första julklappen

Fick en jättevarm och gosig fleeceoverall till Eddie av min syster idag. Men eftersom vi redan har en så kändes det onödigt att ha en oc byta med, ungar växer ju så fort och dessutom har jag ju den tjocka jackan. Så jag fick gå tillbaka med overallen och välja någonting annat.

Det var ju dessutom bokrea på Åhlens och titta vad jag hittade. Det fanns bara ett ex kvar av varje. En perfekt första julklapp till Noah. Man får börja i tid, eller vad säger ni?


Lite halvtaskig bild, men istället för overallen så köpte jag två olika mönstrade byxor, en snusnäsduk och två par strumpor.

Två böcker med älskade Jan Lööf som Noah inte har.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag ska också börja köpa julklappar snart. det kan aldrig börjar för tidigt!

2009-10-01 @ 07:12:42
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

hihi jag har också redan köpt, men mer om det i morgon, för EN JÄVLA GÅNGS SKULL! så står jag inte och häckar i butikerna dan före dopparedan... kanske lärde jag mig till slut?



eller jag kanske inte ska ropa hej än?



Haha!



Kramkalas!

2009-10-01 @ 22:37:43
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lena

Åh! Sagan om det röda äpplet är MIN favvis-bok! Den är sååå bra!!! =)

Och ja, jag är vuxen! skrattar



Smart att börja med julklappar redan nu!!! Det ska nog jag också hänga på! =)



Kraaam!

2009-10-02 @ 08:27:54
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0