Bulldoft i mitt hus

Barnen sover, Joel är ute och springer och här sitter jag med tända ljus, uppkrupen i soffan och med en ljuvlig bulldoft spriden över hela huset. Jag skulle inte göra så mycket idag och det har jag faktiskt inte gjort. Men jag vet att Joel älskar mina nybakade bullar och så ville jag göra karl glad...
Jag e toktät i näsan och hostar och huttrar åt alla håll å kanter. Men Eddie...åå  min lille prins, han e inte bra. Han hostar så han kväljer sig, snoren bara rinner och han är kall och varm och bara piper. Jag hatar att han inte kan prata så han kan säga till mig hur han mår och om han har ont någonstans. Han har ju oturen nog att få ont i öronen när han e förkyld.
 
Inväntar med spänning Idol som börjar om en liten stund. Ikväll ska jag försöka att inte byta kanal när jag tycker det blir för pinsamt. Kan inte anhöriga säga till de stackarna innan att de inte kan sjunga?
Hoppas på mer good looking guys med gitarrer.
Gör ni?

Kommentarer
Postat av: Henrik

Tack för dem goda "muffarna" vi fick idag....



Kram o ha en skön dag imorn...



Familjen M/V

2009-09-22 @ 23:09:51
Postat av: Emma G

Åh vad sugen jag blev på nybakade bullar!!! Kanske kan bli så i helgen!

2009-09-23 @ 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0