Bä bä vita lamm..

..har du någon ull?
nä nä kära barn, jag har ingen kropp.

Fel version va? Den stämmer in på något jag har gjort idag.
 Dissektion av lamm. Förlåt att jag säger det för alla veganer och vegetarianer och allt vad det nu heter, men faaaaan va faschinerande det var. Ett lamms hjärta är identiskt vårat, och hur trodde ni att jag kände mig när jag klöv hjärtat mitt itu med en skalpell?
Vi människor är så himla noga med hur vi ser ut på utsidan. Smink, rätt kläder, födelsemärken som inte passar in, snea tänder, stora/små tuttar..whatever... att vi glömmer av (troligtvis inte vet) hur vi ser ut på insidan. Och hur noga vi ska vara med allt som finns där! Så sluta röka, ät ordentligt med mat och inte för fet, rör på arslena och ta väl hand om er. Sluta stressa!

Nä nu ska jag hämta storprutten på dagis, sen ska jag hämta den lille i stan och sen äntligen kan vi bara vara hemma och bråka med varann. =)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0