så trött, så trött

Tröttis idag. Jag hade massa planer på g här hemma, men nä, jag bara orkar inte idag. eddie verkar också helt slut. Han skulle haft mat för en timme sedan men sover fortfarande. Ska strax väcka han, storebror ska ju hämtas om 50 min.
Jag har en liten påbörjad plan i mitt huvud om att baka bullar eler liknande ikväll. Något gott som sambon in kan njuta av när han kommer hem ikväll. Ska jag vara så snäll? Ja det ska jag nog. Jag vet hur mycket han älskar rykande färska bullar.
Hoppas Noah är lite halvslö när jag hämtar han idag, för som sagt, jag har ingen ork till en massa hysteri och leva loppan idag. Men om jag känner han rätt så börjar han köra sitt "race" redan i bilen.
Vi hörs lite senare!
Kram

Kommentarer
Postat av: j

hej.

Jag har en tävling på min blogg om att vinna en ny bloggdesign.

Om du är intresserad så gå gärna in på min blogg och läs mer om tävlingen.

Va gärna med och lycka till;)

kramar Julia

2009-10-27 @ 15:27:13
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0