Loppis är poppis

När vi nästan var framme på loppisen säger min kära sambo att han glömt plånboken hemma. WHAT? (ok, jag har en egen plånbok, men den är just nu helt sopren på pengar-ingen skräll va?)
Så det var ju med tunga steg man gick mot loppisen och hoppades nästan att man inte skulle hitta något.
Och för en gångs skull, så gjorde jag inte det. För det var nog den sämsta loppis jag varit på i hela mitt liv. Dock var det/kom det väldigt mycket folk. Man märker bara hur poppis det blivit med loppis, bara det senaste året när shabby chic blivit så populärt.
Visst, jag var ju lite besviken eftersom jag inte fick komma hem med något nytt projekt, men nästa gång kanske?!

Istället så tog vi oss en fika och gick sedan ut med kidsen i det höstruskiga vädret. Jag plockade rönnbär och vitmossa till den kommande dörrkransen. Måste plocka på mig mera mossa innan den binds ihop, och det är inget jag tänker gå ut och göra nu, mitt i svarta natten. Men imorgon..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kakan! Jättegod! Kram!

2009-10-11 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0