Listigt

Måndagar.. Inte lika farligt jobbiga som förr tycker jag. Då var det ju gööör långt kvar till helgen och på nåt sätt världens segaste dag. Men nu tycker jag att de är helt okej. Typ en dag när man har mycket energi och fixar saker och ting. Kommer det med åldern, eller har jag bara gått och blivit så klok att jag äntligen inser att alladagar som man får vakna till är VÄRDEFULLA?
Jag hade tänkt att måndagskvällen inte skulle gå åt till så mycket bloggning, dels för att vi snart har prov igen och jag måste dyka ner med näsan i boken. Men också för att jag för en gångs skull ska dricka mitt the i lugn och ro och "lista" en massa saker.
Vad hade ni tänkt göra fram tills läggdax?
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysa vid tvn och datorn med en kopp te, njuta av tystnaden efter att ungarna somnat!!!

2009-10-19 @ 20:10:31
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0