Lev livet

Söndagen är halvvägs förbi. Vad dagarana rinner ifrån en..
Man måste ta till vara på alla dagar som man får, man kan inte söla bort en massa dagar, som lätt blir till veckor och sen till år. Man vet aldrig vad som händer, vad som väntar. Man kan inte tro att man kan skjuta på saker och att man har all tid i världen, för man kanske inte har det.
Man ska inte tänka för mycket, inte oroa sig, man ska bara gå på magkänslan. Jag tycker man har rätt till att vara egoist, det är MITT liv..jag gör vad jag vill, vad jag tycker om, vad som gör mig glad..Man kan inte haka upp sig på andra.
Man ska vara med människor man älskar och bryr sig om, människor som gör en glada.
Jag vet inte varför jag skriver allt det här, men det stämmer ju, det är sant. Jag fick en känsla här i helgen, att man vet aldrig vart livet för en, så gör det bästa av det NU.

Ja, se till att göra det nu allihopa. Gör sån´t som ni annars inte vågar..Gör sån´t som ni verkligen vill.
Söndagskram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0