Höstdepp

Jag känner mig deppig. Tänker inte klaga på att det är mörkare och höst, att det är det som får mig deppig, för det är det inte. Jag älskar mörkret och hösten.
Försökte möblera om/flytta runt saker/riva en tapet förut. Men så stod jag bara helt paralyserad och tittade runt. Hur ska jag möblera när jag knappt har möbler att flytta runt? Varför ska jag flytta runt saker, när sakerna jag flyttar runt egentligen ska upp på väggen, men den är inte färdigtapetserad/panelklädd. Varför ska jag riva tapeten i hallen när en sitter så bra att vi ändå kan klä över den?
Jag vill UT med min kreativitet, jag vill grejja om, det får mig i extas!

Men det är tid och framför allt pengar som sätter käppar i hjulet för mig. När i livet har man det?

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Huvaligen, det där känner jag igen! Kankse är det inte så dumt att stanna upp ibland och fundera lite. Kanske behöver du inte renovera klart allt samtidigt, utan hel enkelt prioritera om ett tag?



Puss påde

2009-10-09 @ 15:04:54
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

Puss hjärtat vad go du är! Jag vill inte skriva förmycket här i din blogg eftersom jag inte vet vem som läser ;-)



2009-10-09 @ 18:52:04
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Emma G

Kan du inte få ut din kreativitet på små saker istället så länge scrappa och sånt. Tills ni har råd att tapetsera och fixa golv!



Blir det marknad imorgon?



Petra: jag är lite nyfiken på din blogg, hur får man tillträde till den?



Kramar

2009-10-09 @ 20:13:23
Postat av: Helena

Ta det lugnt! Vi kommer imorn kväll och tar dig ur din deppighet!!!Jag lovar!!

Då ska vi hejja!!!!

Puss på dig!

2009-10-09 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0