En paus

Gosh vilken dag! Jag tror jag aldrig matat in så mycket information som idag. Men jag har massor kvar så imorgon är det speedinlärning på högsta nivå. Heja, heja!
Nu ska jag försöka ta en avslappnade paus framför datorn och tvn samtidigt. Sen får jag väl fortsätta uppe med boken i högsta hugg. Igårkväll när jag skulle vara så duktig, somnade jag på två röda med näsan i boken. =)

Någon som missat att Desperate Housewifes börjar idag? Ja, jag tittar faktiskt på det, men jag kan inte låta bli att känna igen mig genom vissa drag som karaktärerna har, just därför är det så roligt.
Ser ni på´t?
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma G

Yes självklart gör jag det!

2009-10-06 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0