Uppåt väggarna

Fick oss en trevlig överraskning idag. Pappa och hans tjej sa att dom tänkte sponsra oss med tapeter till vardagsrummet. *jippie* Nu är ju frågan bara om när man ska få arslet ur vagnen. Innan jul hade ju vart toppen. Någon frivillig?
Jag vet precis vilken tapet som ska upp, den är bestämd sen länge. Men jag måste bara kika efter andra, så inget går mig miste liksom.
Den som är på tapeten så att säga, haha, är en brunt/vit blommig med gammaldags känsla, tapet från InTrade. Lovely!! Men jag kan inte hitta den på nätet, så jag kan tyvärr inte visa er.
Men jag har valt ut lite andra underbara tapeter som den slogs med..

Röd tapet
Gullig tapet från Sandberg

Bilder lånade från http://homepoint.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0