Avklarat

Oh my good...det tog typ en minut efter det att jag börjat jobba, så var allt som vanligt igen. Det kändes som jag inte gjort annat än jobbat hela tiden.. På ett sätt var det skönt att komma hemifrån stojet och skriket, men å andra sidan var det inte så roligt med griniga kunder heller.
Ja, ja första dagen aklarad, sen är det helgen också.
Idag ska jag och S från skolan åka på en liten shoppingtur. Man kan väl aldrig tro att jag kommer hem tomhänt?
Va ska ni göra idag? Jag menar... det är ju ändå torsdag, sådär dagen före helgen, den brukar ara bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: M

jobba på IVA ikväll, kul :) Plugga läkemedelsberäkning nu på dagen innan, tenta på måndag :) Du får se till o komma in på ssk: programmet nu till våren så ska du se att du oftast tycker det är kul att gå till jobbet sen :)

2009-10-22 @ 12:48:39
Postat av: Åsa

Ja, jag var hemma hos dig och ringde på men det var ingen som öppnade.... Snyft vi åkte hem igen... Kram

2009-10-22 @ 14:42:30
Postat av: Helena

hejsan!

Vi kanske kan ta och träffas imorn kväll om ni kan och orkar! Kanske ta en pizza och lite marängsvisch( hur i h-vete stavas det) till efterrätt!?

puss puss!

2009-10-22 @ 17:25:06
Postat av: Emma G

Visst är det helt sjukt att det inte känns som man varit bort alls! Jag kände precis likadant. Hur jobbar du i helgen då? Kanske kan klämma in en träff på söndag?

2009-10-22 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0