Äntligen loppis

Vilket shabbigt spel av Sverige igår. Jag är inte alls intresserad av fotboll, inte ens när Sverige spelar, men vi hade på tv:n igår och jag säger bara; KATASTROF! Vi har inte varit bra på fotboll sedan 1994, är det inte dax att börja erkänna det för oss själva? Sverige suger på att spela fotboll.

Nog om fotbollsfiasko, vi hade jättetrevligt igår. Gjorde varma ciabattas med smält brieost och tomat, och sen en massa annat gott när det smält till sig lite. Jag blev lite besviken på dig bara Henrik som inte drev...Tänk...det kanske går jättelänge tills nästa gång du kan driva. =)

Nu ska vi göra oss i ordning och åka och hälsa på Å och ennes fina familj. Och så ska jag faktiskt gå på en loppis idag. Första gången på länge. Sen blir det middag hos min far och sambo, så det e fullt upp. Vi hörs ikväll.
Trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: sofie

jag vill också gå på loppis!!!



fota vad du handlar och säg till när du lagt upp det på bloggen :D



kram!!

2009-10-11 @ 10:35:22
URL: http://LITENDELAVMIG.SE
Postat av: Åsa

Tack för idag! Alltid lika trevligt! Kram

ett Ps till Sofie, Du missade inget!

2009-10-11 @ 19:14:32
Postat av: Helena

Tack så mycke för igår!Alltid lika trevligt att träffas!!!Och jag menar det verkligen!

Har du kollat upp datumet så att det var den 7:de?

Puss och kram

2009-10-11 @ 20:52:45
Postat av: Emelie

HAhaha, jag är inte heller intresserad av fotboll(mer av Zlatan faktiskt....=)), kom på mig själv med att sitta och tänka "domarjävel" när de två målen blev bortdömda.... VArt är jag på väg, vad händer med min kropp, hjäääääälp!!!! =)

2009-10-15 @ 09:18:19
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0