Alltid Anträffbar

Äntligen är jag fullt anträffbar igen. Sen jag "tappade" min telefon i somras har det varit på både gott och ont. Vissa gånger har jag blivit tokig utan telefonen som närmaste kompis. Men å andra sidan har det varit skönt att inte bli sur när jag glömt telefonen hemma, eftersom det inte funnits någon att glömma. Man blir inte lika stressad och det är skönt att inte vara anträffbar hela tiden.
Men.. så kom jag på andra tankar, och en telefon är ju alltid bra att ha. Jag måste ju kunna sticka hemifrån när Noah är på dagis och vara anträffbar om han blir sjuk eller om det händer något.
Så möt min nya kompis..med ett tillfälligt mobilnummer, om någon vecka kommer mitt gamla igång.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haaaaallåååååå??!?!?!!! Hur länge hade du varit utan telefon sa du?????? :-o



Starkt jobbat P-G!!!



Snygg var den också!!!!

2009-10-27 @ 11:45:22
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Emma G

jag har inte ditt mobilnr alls... VILL HA!!! Tror att det är samma telefon som jag har!

2009-10-27 @ 11:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0