tokunge

Noah var så rolig förut idag när jag höll på att byta sängkläder i vår säng. Jag hängde ut täckena genom fönstret för att de skulle bli kalla och för att jag skulle skaka ur dom. Så åkte ett täcke ner på altanen och Noah blev ju helt förtvivlad.
Hur som helst gick han omkring med en disktrasa jag gett honom och städade. Plötsligt vart det helt tyst och jag ropade men fick inget svar. Jag ropade igen och fick ett svar som lät långt bort. Jag ropade igen och skulle precis släppa kudden för att gå och kolla vart han höll hus. Då hör jag plötsligt;

-"Mamma, här är jag."

Jag kollade ut genom fönstret och där stod Noah på altanen i bara blöja och röda gummistövlar och drog i täcket.

- "Jag ska baaaja hämta teeekeet."

Jag kunde inget annat än att skratta, men sprang genast ut och hämtade honom och hoppas inte han blir förkyld-igen, nu när han äntligen, äntligen blivit frisk.

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Vi ska spara till huset så att fasaden blir klar, sen blir det att spara till resa :-)



Nej nu innan jul går det inte att hålla igen ;-)



KRAMAR

2009-11-14 @ 14:41:50
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0