Shopping på hög nivå

Vi shoppade loss i storstaden, visst gjorde vi det. Jag spanade in en helt underbar jacka/kappa på Zara när jag var i Göteborg, och nu så slog jag till. Jag är supernöjd! Joel köpte en jacka han funderat på ett tag han med. Den där Kånkenjackan som vart på tapeten, var inte så snygg som han trodde. Och jag håller med. Istället valde han en klassisk Peak performance jacka, svart såklart. Att Joel skulle våga färg är lika troligt som om jag skulle knata omkring i bikini och känna mig bekväm.

Sen spanade vi in den stora nyöppnade Indiska butiken, och köpte några kuddar som jag bloggat om tidigare och en jättefin vit godis/sockerskål.
Lindex är ju bra mycket roligare i Sthlm än här hemma, och nu hade dem erbjudande på B:har, i min storlek, vilket inte är vanligt. 99:-/st. De fick bli några och nya trosor i fina färger, rosa, lila, vita..

Joel ittade asfräscha jeans och en t-shirt på Zara. Och jag köpte en tröja till Noah.
 Sen blev det parfym, glittrigt hårband och lite annat smått och gott. Vi kom hem med en 50-lapp kvar av vår shoppingbudget. =)
Här är ett urval;


Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt med shopping!!! =)



När gravid magen är borta och iaf några av graviditetskilona så ska jag försöka åka till storstaden och shoppa lite jag också! ;)



Jättefina grejer och jackan var riktigt snygg!!!



Lag märke till ditt hårband?

Var har du köpt det? Skitsnyggt!!!



Kram!

2009-11-13 @ 11:12:19
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: andrea

grymt snygg kappa horre du du... o kudden e super sot, onskar jag hade ett hem att inreda...

puss saknar dig, men snart snart snart.

2009-11-16 @ 03:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0