Så snabbt

Ni vet att jag skrev om vårt köksbord häromdagen. Jag la ut det på Blocket, och nu för typ 5 min sen..Taaaada! Köket har inget matbord eller stolar. Så snabbt det gick! Ja, jag satte ett för alldeles lågt pris, men jag kände att jag ville bli av med dom så fort som möjligt.
Vart ska vi nu äta frukost tro? Noah kommer ju tycka det är hur konstigt som helst när vi äter frukost framför tv:n imorgon.
Ja ja..bra eller dålig affär, jag bryr mig inte. Nu är det hej då till bajs och hej till nytt vitt.
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma G

Vad sålde du det för?? Nyfiken!



Pablo säger att han tyckte det var jätte snyggt, typ hans stil.



Sedan hälsar han Rrrrrrrrruumpaa!

2009-11-26 @ 22:13:43
Postat av: Lena

Haha! Härligt! Snart har du ditt fina vita bord! ;)

2009-11-27 @ 07:55:22
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0