my night whit pink

Var på en helt underbar konsert med Pink igår. Jag skrattade, rös så håret stod rakt upp och bara njöt i fulla drag. Joel är och köper tidningen, ska se vilka recensioner hon fick. Måtte det vara 5+, eller 5 getingar, eller vad man får nu för tiden.
Jag var helt uppe i varv och har sjungit, nynnat och drömt om hennes låtar. Totalt bland den bästa upplevelse jag vart med om.

Snart börjar hemresan. Noah vart ok idag, så han vaccineras om någon timme. ååå hoppas, hoppas det går bra för han. Att han kanske bara får lite feber, men att det inte blir något mer. Jag blir crazy på den där svinfanskapet till influensan.

Vi har shoppat såklart, bilder och andra detaljer kommer förmodligen ikväll. So long brutts and boys!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Fick du något foto på rosa? :-)

2009-11-11 @ 15:04:40
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0