Jultema

Här kommer lite av de "ögongodis" som jag inhandlade i Göteborg. Kläderna jag köpte har jag inte orkat plocka upp från påsarna än. =)
Nu längtar jag verkligen till julen, och till att få i ordning här hemma.


En liten russinskål till han som älskar russin i familjen.
Söta små ljuslyktor som ger ett fint sken i mörkret.


Band med hjärtan, 5 meter. Fint att ha runt ljus och burkar.
Trådkorg, stl mellan, och en liten God Jul skylt.

Linnea-bild för Decembermånad.
Disktrasor som gör det lite roligare?
Disktrasorna kommer från Lagerhaus, allt annat kommer från Baldershage.


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Åh vad underbart fina grejer! Din lilla Shopaholic ;-P

2009-11-03 @ 17:13:58
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0