Fest med tema

På lördag mina vänner, då ska jag på fest. Temat var antingen glamour eller rockabilly. Jag valde det sistnämda, eftersom jag förmodas komma i en glamouroutfit. Såhär 4 dagar innan valde jag att prova min klänning. (jag är alltis då tidigt ute) Antingen har fanskapet till klänning krymt eller så har mina bröst bara exploderat, för hur jag än gjorde så svämmade de över. Men sen slog det mig, sist jag hade på mig klänningen, och dessutom spräckte blixtlåset...*harkel*, var när i början när jag väntade lillprutten. Brösten ändras ju endel efter en graviditet, jojo..de märktes verkligen av nu.
So what to do? Jag hade lille paniken och satt och slet i mitt hår. Snälla, rara S som var här och hade hjälpt mig med ett nytt blixtlås, kom på en idé så jag kan ha blixtlåset lite öppet utan att det syns. (räddande ängel!)

Ok, så låt oss kolla listan nu då;

ROCKABILLY

Klänning
Skor
Glasögon
Handskar

Väska
Smink
Frisyr?

Frisyr..hmm..förslag någon? Och smycken? Andra attrealjer?


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Scarf? :D

2009-11-03 @ 21:15:02
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: sofia

det var så lite så. glad att jag kan hjälpa till med nått.. =) och dina ongar är urgulliga!!!! Oroa dig inte. Noah kommer bli frisk snart!!! hoppas att du får det roligt på lördag nu!!!



kram!

2009-11-04 @ 08:37:46
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0