Regnuppehåll

Det slutade regna i typ fem minuter, så vi passade på att gå ut och premiärhoppa vattenpölar i de nya gummistövlarna. Grannpojken Edvind såg oss genom köksfönstret och var snabbt ute i sina stövlar också. Han och Noah jagade varandra och tramsade sig alldeles trötta. Edvind som är två år äldre än Noah sprang iväg med en väldans fart.

- "Du får ropa på han så han stannar", säger jag.

Noah som har väldigt svårt att säga Edvind ropar något som låter;

- "Evvvvvahhhhiii"

När Edvind inte stannar stampar Noah argt med stöveln och skriker

- "GRANNEN STANNA!"

Hiiiihihih




Mitt älskade hjärta!!

Nu ska jag försöka gå och lägga mig, jag behöver verkligen sova. Men jag kanske besöker någon heminredningssida först, det var ju så längesedan jag handlade något. Tsssss....

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0