Blindstyre

- "Du ser varken bättre eller sämre än förut."

Qe??!

Vad är det då som gör att jag ser suddigt med glasögon på? Och att allt flyter ihop för mig. Min svärmor tippar på stress, ska jag börja hålla med henne?

Ja, ja det blev i alla fall inte dyrare än 300 spänn. Eller var det kanske synd, för det fanns många snygga glasögon man kunde välja på. Får väl nöja mig med de jag har, de är inte så gamla. Men det kunde vara roligt att ha några att byta med ibland.

Nu får jag nog vila mig med en kopp kaffe och lite paj från igår. Det är ansträngande att göra synundersökning. =)
Vad gör ni?

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

syster! gå tillbaka igen om du inte e nöjd...de gjorde jag o fick tillslut som jag ville:) något irriterande det där.. kramar!

2009-07-25 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0