Snabbare än blixten

Mornings!
Älsklingen är på väg och plötsligt blev allt så tyst och stilla. (ovant!) Prutten sover på golvet och Noah är ju inte hemma.
Vad roligt jag hade hos Sofia igår. Hennes vinglas var inte att leka med. Efter två glas, som egentligen är fyra, fnittrade vi på och drog ut på orden litegranna. Vid tolvtiden tog jag min cykel och trampade med världens fart de fyra kvarteren hemåt. Ingen hade kunnat cykla förbi mig! Tack för igår, du är för go, min söta Sofia. ♥

Vad ska jag hitta på idag då? Kanske måste ringa och höra när Noah hade tänkt att anlända här hemma först.
Men jag tror att det blir lite ansträngande grejer så som, nätshopping, åka och handla, sova en stund bredvid prutten och en sväng bort till Sofia. Vad ska ni göra idag?


Bedöm inte mitt utseende hät tack, jag har inte ens smink på mig!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Tjejkvällar är to die for!



Du är alltid söt Johanna!



Puss å kram

2009-07-29 @ 10:52:22
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0