Sköna känslor

Jag har rensat huvudet genom att dammsuga övervåningen och bäddat rent i våran säng. Finns det något så skönt som att lägga sig nyduschad i en kall, nybäddad säng? Jag låter fönstret stå lite på glänt så det blir sådär gott att gå och lägga sig ikväll. Det finns massa små saker som ger en såndär skön känsla, tex;

  • Nybäddad säng
  • Doften av grönsåpa
  • Nybakat
  • Tända ljus när det är mörkt
  • När man öppnar dörren till tvättstugan och så luktar det rent av tvätten som hänger
  • Kaffebönor

Vad har ni för småsaker som ger er den där sköna känslan?
Nu ska vi åka hem till mamma så Noah hinner sova en stund före maten. Sen ikväll...ikväll när barnen sover går jag loss i Eddies rum. Bilder kommer ikväll.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag håller med dig om alla dina punkter! Jag älskar ocskå doften av nyklipptagräs!! Luften efter ett sommarregn! Doften av hö och ladugård! Lukten av rökfrån grillen! mm

Kram

2009-07-27 @ 22:02:26
Postat av: Lena

Jag instämmer med alla dina punkter! Jag gillar också doften från: Nyklipptgräs,luften efter ett sommarregn, hmm nu kom jag plötsligt inte på mer...är väl för sent på dagen för att tänka! :D

Kram

2009-07-27 @ 22:06:20
Postat av: Lena

hmmm nu blev det dubblet! det ena inlägget försvann förut, så jag skrev ett nytt, ja ja denna teknik!

2009-07-27 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0