Skogsmulle eller asfaltstjej?

Vi tog oss ut en liten runda, mest för att Noah skulle få springa av sig. Joel ville v skulle ta med en påse och gå upp i skogen för att se om vi kunde hitta någon svamp. Fine, jag älskar svamp, men gå i skogen? Njae, på vintern då möjligtvis. Han fick nöja sig med att vi plockade hallon utefter vägen istället.

Jag är säkert tråkig. Jag gillar inte att gå i skogen, tälta, paddla kajak, klättra i berg eller något utav det där "Mulle fenomenet". Visst, grilla korv på vintern i något vindskydd kanske, det går jag med på. Joel är en riktig naturmänniska och vill gärna dra med hela familjen på diverse saker. Men jag, jag är en stadsbo så det skriker om det. Asfalt och krukväxter ute liksom, that´s my shit! Och shopping och inredning. Men det är väl tur att vi är olika, så vi kan ge och ta av varandras intressen. Öhhh.. eller så får Joel ha sina naturintressen med någon annan, och så släpar jag med honom på mina shoppingturer istället. =) Har ni många intressen ihop med er partner?

Nu ska jag gosa med barnen i soffan, innan vi återigen börjar med kvällsbestyren.
*host host*

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0