Pippi på prickigt

Jag tog mig en tur till stan och "sprang på" dessa underbart prickiga föremål. De rosa och den röda är grytlappar. Tänk vad bra de rosa matchar handduken jag köpte på Coop häromdagen. Den röda är till Sofia, som matchar hennes handduk hon köpte. Hon bjöd oss på middag senare, så detta blev som en liten tack-för-middagen-gåva.
Den grön/vit prickiga är en gardinlängd som jag fyndade på rean. Jag tror jag ska klippa och sy i den lite så passar den att ha ute i tvättstugan, så småningom. Åh, vad jag älskar prickigt!! Vilket är erat favorit mönster?

Eddie blev kvar hos mamma i stan, så nu ska jag och Noah ha lite egen tid ihop. Vi började med var sin glass, inte så dumt va? Nä nu ska jag hjälpa Noah att banga lite. (hamra) Han har fått en egen liten bräda, spik och hammare. Kanske det blir snickare av den pöjken? Eller skådis.. för han e en riktig dramaqueen alltså.

Kram!


Grytlappar 19.00:- Åhléns.


Hittade denna skylten på SG Interiör i Trollhättan. 99:-. Rätt billigt
för att dagligen bli påmind om att ens drömmar är viktiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0