Oj, oj, ojj!!

Vaknade kl 8.00 och bara flög ur sängen. Herregud!! "Joel varför har du inte väckt mig?", skriker jag från övervåningen.
Blev genast stressad. Barnen har inte fått mat och jag vet hur kaosartat det brukar vara här på morgonen.
Idag får jag besök av S och hennes ljuva dotter E, och ska ju baka något gott som smälter bort i munnen. Några förslag? Hur stressat blir inte det då, dom kommer vid halv tio!!

Joel kommer förbi och tittar på skärmen och kommenterar min rubrik.

- "vad är det som är oj, oj,oj," säger han.

Samtidigt välter Noah ut ett glas med vatten som rinner ner över honom och hela golvet. (dette är inte alls ovanligt, och för att tillägga brukar det vara juice som man får skrubba bort från golvet.)

- "Det där", säger jag och skrattar lite.

Nä, dax för en kopp the och ett snabbt intag av frulle.
Hörs lite senare!

Kram



Vilket är erat favorite the?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0