Nyss Hemkommen

Pust!
Vi är precis hemkomna från Lidköping och det var som musten bara gick ur oss alla fyra.
Vi har haft en toppendag tillsammans med min sambos föräldrar. Först åkte vi ut till Spiken och Noah gick vilt omkring och pekade på alla båtar. Vi slog oss ner och tog en välbehövlig kopp kaffe och massa annat gott som svärmor packat ner.

På vägen in till Lidköping hittade vi en Loppis och jag roffade åt mig en gammal mjölkkanna.
Sen var det affärer och bodar som gällde hela eftermiddagen. (se inköp nedan) Var första gången på Rörstrand, men kan ärligt säga att det inte var någon hit. Visst dom har ju skitfina grejer och jag hittade en kornblå kanna som var underbar, men 600 spänn?? Och nedsatt pris dessutom...nja...

På vägen hem smaskade vi i oss var sin tablettask, Viol till på köpet! Man glömmer bort hur bra det är med sånadär små söta askar.
Nu ska vi dricka en kopp te (grönt te med citron- att rekommendera!) och pusta ut i soffan. Vad gör ni såhär när kvällen vankas utanför dörren?

Kram


Noah fick nya stövlar.


Mamma fick att plantera i.


Och en trasmatta ut till tvättstugan. Men det bästa var...


...mitt nya rödpricka förkläde. 125:- från Åhléns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0