Eftermiddagsdoning

Älsklingen är uppe och slipar i Eddies rum. Jag har precis kokat makaroner till Noah och "grannen" som är här och leker.
Regnet vräker verkligen ner, men jag har lovat Noah att gå ut och leka. Har man lovat så har man. Eller?
På onsdag ska älsklingen ut med sin bror och paddla kajak. Då ska jag måla Eddies rum alldeles underbart vitt. Se hur det ser ut nu.


Inte är det stort, men det blir ännu mindre med dessa färger.







Jag hade tänkt mig tre vita väggar, och så den väggen med den röda randen ska jag ha en rolig tapet.
Lite hyllor som hänger på väggen, det tar så mycket plats med en bokhylla i ett sån´t litet rum. Men jag behöver fler ideér om färger och annat. Någon?

Kram!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja rummet kommer absolut att få ett lyft efter målningen!!Det är inte lätt att möblera små och avlånga rum. Mitt rum var liknande! Ni får testa och mäta. Det är också märkligt hur mycket ett rum krymper när alla möbler försvinner!!

Är säker på att det kommer bli jättefint!

Kram

2009-07-27 @ 21:55:46
Postat av: Petra Bloggar

Det kommer att bli super :-)



haru kollat min barnrums kategori, kanske finns det något att ta efter (vad vet jag?)



2009-07-27 @ 22:10:57
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0