Det som kommer varje månad

Fan. Ibland blir man bara så less på vissa saker. En av dem är räkningarna som alltid tycks bli flera och dyrare varje månad. Och så är det så mycket man vill göra och köpa. Jag vet inte senast jag kunde unna mig att uppdatera i garderoben. Ok, visserligen lägger jag hellre pengarna på inredning och kläder/saker till barnen, men man skulle vilja kunna göra både och någon månad. Vad gör ni när pengarna tryter och man vill göra/köpa saker?

Nu skiter jag i allt vad räkningar heter och satsar på film och popcorn istället. Vi har missat de senaste Wallander-filmerna, så det är en sådan rulle vi slänger på nu.
Ha en trevlig lördagkväll!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Hahaha, ja det där känner man igen! Jävla webshopar säger jag bara, man blir utfattig på ett kick! :D

2009-07-26 @ 11:53:15
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0