Sista droppen

"Virus eller fortfarande efterbörd av vaccinet, eller...barn har ju sån´t här när de e små."
Det var ungefär det som mr. Doktor sa till Joel på jourcentralen. Men fick jag svar på mina frågor, NÄÄÄ. Ska man fortsätta med alvedon? Han vill ju varken äta eller dricka, normalt? Han hostar så han spyr, ska jag försöka med hostmedecin?
Det verkar som om läkarbesöken nu för tiden kör på löpandebandsprincipen. In och ut, och fort ska det gå.
Tack och hej leverpastej liksom.

När Noah kom hem därifrån så spydde han på golvet. *stora sucken*
Så nu tar jag och sambon min en timeout från ALLT och gräver ner oss i soffan med en låång film, götta och var sitt stort glas rödvin.
Fuck snoriganäsor,hostasåmankräks,feber,inteätaellerdricka,ochalltsomhörtilldetdärmedsjukdomar!


Detta vinet är verkligen att rekommenderas om ni inte testat det förut. Ett underbart och prisvärt rödvin!
Tycker alla viner från Sydafrika verkligen är suveräna.
(Ja, jag har verkligen tömt boxen, det behövdes kan jag säga)

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackars Noah!!! Feber i 8 dagar är ingen lek! =(

Inte blir han piggare av att inte dricka heller, stackarn! =((



Har ni provat att ge honom isglass?

Annars vet jag inte vad ni ska göra...antar att han inte vill ha saft och sånt heller...svårt!



Hoppas ni får i honom nåt under dagen! kram!

2009-12-16 @ 07:30:22
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Helena

schoppa, som Harry säger. Nyponsoppa eller blåbärssoppa!

Harry har tjatat om Noah varenda dag så jag hoppas verkligen att ni kan komma på fredag!!PUSS

2009-12-16 @ 10:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0