Julkaos

Det skulle vara så mysigt med att klä granen, lyssna på en julskiva, ha tända ljus, dricka glögg och äta lussefika.
SHORE!!!
Två barn som gapa ikapp på varandra, en julgransmatta som rymt, ljummen glögg och jordens bajs-senario (don´t ask!) mitt uppi allt. Jag kan inte säga att jag än kan känna doften från barren i granen.
Nu skiter jag i allt, lägger benen i soffan och sitter är tills det börjar växa mossa på mig.
Hoppas ni haft en bra jävla lucia.
Puss

Bry er inte om att vänta på julkort från oss i år- FÖR DET BLIR INGA!


Kommentarer
Postat av: Lena

skrattar



Förlåt, kan inte låta bli att skratta!



Såå himla typiskt, man har tänkt sig hur det ska bli men sedan man fick barn kan allt vända på en sekund från himmelskt till helvetiskt! Bokstavligen!!!!



Ledsen att det inte blev så bra som du önskat men granen är superfin!!!

Jättefint pynt!!!

Önskar jag också kunde få en vit och silvrig gran i år men det får bli ett annat år, ekonomin går till annat än nya julsaker i år! ;)



Kram på er!!! Hoppas morgondagen blir bättre!!!

2009-12-13 @ 20:27:19
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Emelie

Julgranen blev ju fin iallafall! :D:D

2009-12-14 @ 19:58:31
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0