Imorgon mina vänner..imorgon..

Håll utkik imorgonkväll, då är jag tillbaka!!!!
*längtar*

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hahaha! JAPP EN UTMANING! och jag utser dig DIREKT till vinnare, för jag kan verkligen inte ta det lungt....nån bokstav eller så du vet ;S PUSS

2009-12-10 @ 10:22:23
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lena

Tuva-Li har fotfarande 38 graders feber, gav henne ipren för ett tag sen men hon är inte dålig i övrigt. Leker på och är som vanligt vilket är superskönt! Vill inte ha någon febergnällis här hemma just nu! =)



Nobelfirande, vad roligt! Tycker om förskolor som gör lite extra!!! Hoppas de får världens braklunch också! ;)



Annars är det rätt ok idag. Är hemma vilket underlättar min vardag och mitt humör...att vara på jobbet är INTE högsta prioritet just nu! ;)

Magen och hela jag börjar bli jättetung men nu är det nedräkning, 7 veckor kvar! =)

Och du har helt rätt, det ÄR en pojke! =)

På ultraljudet visade kvinnan oss snoppen och pungen fem gånger så jag blir mycket förvånad om hon har fel. Oftast är det väl fel åt det andra hållet...att de tror det är en flicka för att snoppen gömmer sig och pungen ser ut som en slida.

Men vi tar det inte helt 100...säker är jag när jag har bebisen här! =)



Bröt du svanskotan? Oj, hur blev det så? Låter inge skönt...



Hur är det annars då? Börjar det lugna ner sig i plugget? Vad pluggar du för nåt?



Snart är det jul också, tiden går fooooort! Är du klar med julklappar?



Längtar tills du har mer tid och ork att blogga, du är saknad! ;)



Kram!

2009-12-10 @ 14:57:36
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0