Fika blev annat..

Oj vilken roadtrip vi har gjort. Först ner till tanten i ladan. Där hittade jag en jättesöt liten hylla som jag köpte. Sen åkte vi in till stan och åt lunch. Rostad kyckling med potatis och rosépeppartjosan. Sen bar det av till en relativt nyöppnad butik här i Trollhättan, Pb Home. Mmmm...massa fina och vackra saker, men plånkan behövs fyllas på big time, innan man kan köpa något där.
Sen vart det en sväng till tygladan, där jag hittade tyger men ej köpte något. Och på vägen hem stannade vi till i en Antik och kuriosa bod i Vbg. Åååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hittade ett gammalt fönster, en kokbok och en liten gunghäst. MEN, jag kom hem utan det jag ville ha. Jag blev bara alldeles för snål. Det är väldigt olikt mig, speciellt när det inte gällde några större summor.

Nu är jag i alla fall hemma, glad och fylld av energi som H gav mig idag. Min andra lilla pingla kunde inte följa med. Hon är hemma och är dålig. Shit, borås ligger risigt till om hon inte blir bättre. Snart ska vi hem på uppiggande kaffepaus hos svärmor. Vad gör ni?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma G

Jag sitter vid datorn och väntar på att mina pojkar ska vakna. En riktig slappdag idag. Fika nån dag?

2009-08-04 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0