Sköna sol

Baluba!
Eller..hej kanske?
Vi är är hemma från kusten. Trötta, solbrända och en mobil fattigare. (kommer till det sen)
Å det var så mysigt att träffa L och bara prata med henne över en godispåse och lite sol i fredags. Vi var ute i hennes föräldrars stuga, vilket verkligen fick mig att längta till en egen liten stuga. Den behöver inte vara så stor, bara den är mysig och att det finns potential. Någon gång...

Skulle egentligen ha åkt till butiken Två fröknar på hemvägen, men vi hann inte. Dessutom har ac:n pajat i vår bil, så vi körde fort ut till pappa och stugan. Dessutom var Joel sur över min klantighet att "tappa" mobilen, så det hade inte varit aktuellt vilket som.

Mobilhistorien ja.. i all korthet. Jag la den på taket, vi körde iväg, jag såg den åka av taket och gå i bitar medans vi körde på motorvägen. *harkel* Ja, vad kan jag säga; SHIT HAPPENS!!

Väl ute hos pappa blev det sol och bad, sedan god mat, vin, likör, champange och ost och kex. Vi fick sovmorgon ända till halv nio idag. När vi väl skulle åka hem bestämde vi oss att ta vägen förbi min farmor och farfar. Där fick vi lunch och kaffe och fika och blev kvar i stort sett hela dagen.
Nu har barnen äntligen somnat och vi njuter efter den goda maten vi åt (oxfile) och dricker ett glas rödvin.
Imorgon blir det full rulle att engagera sig här hemma. Nu ska det fan bli färdigt i Eddies rum så jag kan börja städa på övervåningen.
Ha en underbar lördag.

Kram!






Tokgod glass, Mangosplit!


Underbaraste älsklingen svalkade sig i skuggan.


Kan ni kanske gissa vart vi var?


Kommentarer
Postat av: jocke

jag kan gissa att ni var i Lysekil...vi åkte själv den båten idag i jakt på den perfekta campingen för vår ej ännu inköpta husvagn.

2009-08-08 @ 22:48:39
Postat av: Petra Bloggar

vilka fina bilder :-)

2009-08-09 @ 08:39:49
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lena

Åh så härligt!!!

2009-08-09 @ 08:40:00
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: daniela

åh vilka söta bilder.

ha en bra dag, kramar

2009-08-09 @ 08:49:16
URL: http://impasses.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej sötnos! :)



svara gärna på dagens fråga "Vilken dryck skulle du helst vilja drunkna i?" Puss & Kram♥

2009-08-09 @ 23:40:07
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: Sari

Jajamensan, var oxå i lysekil i sommar :) Vill tillbaks!!

2009-08-12 @ 10:53:07
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0